11. septembri Sirbis kirjutas Kadri Koppel inspireerituna Kalaranna planeeringu vaidlustest Göteborgi näitel sellest, mida linn jõele avamiseks ette võttis ja kuhu jõuda soovib. Ta arutleb selle üle, kas Eesti on linnaruumi kujundamisel piisavalt innovaatiline ja mida peaksime tegema, et Tallinna kirjeldataks kui julget ja innovatsioonilist paika, mille külastamine on kohustuslik.
Artiklit saab täismahus lugeda siit: Kus? Miks? Kuidas? – Kadri Koppel
Seoses noorte arhitektuurikonkursiga "Minu unistuste koolihoov" ilmus 2. septembri Õpetajate Lehes artikkel koolihoovidest kui keskkonnast, mis loominguliselt kujundatud ruumina pakuks lastele mitmekülgsemaid õppe- ja liikumisvõimalusi. Kaasates õpilased koolihoovide ümberkavandamisse, saab planeerimisega kaasnevaid tegevusi hõlpsalt ainetundidesse lõimida ja seeläbi õpilaste üldpädevuste arengut toetada.
Artiklit saab täismahus lugeda siit: Siiri Treufeld - Tagasi koolihoovi
01. septembri Eesti Päevalehes ilmunud artikkel kajastas noorte osalust (linna)ruumi kavandamisel seoses hetkel käimasoleva koolinoorte arhitektuurikonkursiga "Minu unistuste koolihoov". Noorte harimine (linna)ruumi teemal peaks alguse saama juba varakult, sest seeläbi kasvavad oma ümbruskonnas toimuvast huvituvad ja seda suunavad kodanikud. Noored on peagi otsustajate rollis ja ruumiharidus koos varajase kaasamisega loovad eelduse toimiva osalusühiskonna tekkeks.
Artiklit saab täismahus lugeda siit: Epp Vahtramäe: Küsige koolihoovi-ideid parem noortelt
MTÜ Linnalabor 2009- | Telliskivi 60A, Tallinn / juhatus [ät] linnalabor.ee
This work is licensed under a Creative Commons Attribution-Noncommercial-No Derivative Works 3.0 Unported License